2009. szeptember 28., hétfő

Vásár

Idén 29. alkalommal, szeptember 24. és 27. között került megrendezésre a hagyományos Csallóközi (dunaszerdahelyi) vásár. A környékbelieknek nem kell bemutatni az eseményt mely minden évben szeptember végén éled újra stílusosan a vásártéren Dunaszerdahelyen. Ilyenkor idecsődül a környékbeli árusok, kajások és hintások színe java és négy napon keresztül "folyik" a pecsenye, sültkolbász, kürtöskalács, sör, bor, burčák (murci), kínai és kevésbé kínai, román és minden féle nemzetiségű árus hasznos és haszontalan áruja, na és persze emberek tömkelege mozgatja meg gyomrábana frissen bekebelezett sültkolbászospecsenyéssört a színes hinták és ringispilek kopottas de annál hangulatosabb ülőkéiben. Nagyon hangulatos "kis" rendezvény ez és szép hagyomány a régióban.
Idén engem is beosztottak a városházáról mint tűzvédelmi ellenőr :) így aztán kijutott bőven a vásárból olyannyira, hogy az esti hajcihőre már nem is nagyon volt hangulatom kimenni. Annál inkább volt hasznosabb, hogy reggel fél 8-tól már kint kellett lennem amikor éledezni kezdett a fergeteg és különleges ember nélküli, szép őszi reggeli napfényben sétálgathattam a szines hinták közt. Fura hangulata volt az élettelen "gépeknek" amiket eddig csak teljes fénypompában és emberek gyűrűjében láthattam. Élveztem ezt a kis reggeli sétát és természetesen le is nyomtam párszor azt a bizonyos gombot. :)




Canon EOS 40D + Tamron 17-50/2,8

3 megjegyzés:

Zsákai Péter írta...

legenda vagy! ;)

viccet félretéve. tényleg érdekesnek tartom azokat a képeket, amik olyan helyeket mutatnak, amelyek bizonyos időszakban zsúfolásig teltek, máskor meg teljesen kihaltak. tavaly nagyon élveztem, amikor ősszel a Balaton parton sétálhattam és elhagyottan fotózhattam azt. érdekes hangulata volt számomra is.

sooslaca írta...

az ilyenért kicsit "dolgozni" kell, vagy korán keléssel vagy utazással, de mindenképp megéri szerintem!:)

Balogh Zoltán írta...

ÁÁÁ,vurstli,imádom.Nagyon jók Lacus,főleg a legalsó sor!!!