2009. szeptember 17., csütörtök

Őszi illat

Konica c35 Automatic + Tesco 200

Mindennek megvan a maga illata amit ha megérez az ember akkor eszébe jut róla valami vagy valaki, vagy érzések törnek rá. Számomra ilyen illat ősszel az alma illata. Hétvégén éreztem újra, amikor beléptem egy helységbe ahol a leszüretelt almát tárolták. Megéreztem a finom édeskés alma illatát és kellemes érzések, gondolatok futottak át rajtam. Szeretem az ilyen pillanatokat mert egy kis időre kiragadnak a valóságból és olyan mintha elrepítenének valahova. Nem is nagyon lehet leírni ezt az érzést, de szerintem mindenkivel történt már ilyen egy illat vagy hang vagy egy jó szám vagy egy kép hatására.

8 megjegyzés:

Zsákai Péter írta...

Ajánlom Hermann Hesse Irisz c. novelláját. Ebben valami ilyesmi érzést, hangulatot próbál meg leírni a szerző, mint amiről Te mesélsz. Ezt a novellát olvastam az írótól először és utána nagyon megszerettem egyéb könyveit is (Nobel díjas német író).
Ha érdekel, el tudom küldeni a novellát, megvan Word-ben. Csak dobj egy mailt: zsakai pont peter kukac gmail pont com.

A képed pedig nagyon tetszik! Gratulálok!

sooslaca írta...

Köszi szépen és érdekel nagyon küldök is mailt!:)

Tiger írta...

...ez vmi fantasztikus! nagyon tetszik...

sooslaca írta...

köszi Tiger!:)

Edmár Béla írta...

ez tényleg egy sikerült fotó... ugyahogyvan. :)

Balogh Zoltán írta...

Lacus!Ez KÉP csupa nagy betűvel.Gyönyörű,és nagyon irígy vagyok:-)

Vedres Ági írta...

én, a kutyarajongó tátott szájjal

sooslaca írta...

ó örvendek nektek nagyon, még a végén elbízom magam;))