2011. január 18., kedd

Csókolom

Vallomással tartozom, vagyis inkább elnézést kéréssel, mert mostanában kitartóan hanyagolom a fotózást ami blogom posztjainak masszív megcsappanásához vezetett. Szóval ez van. Az utóbbi időben valahogy nem állt se a kezem se az agyam, hogy fotózzak valami értelmeset pedig már nagyon kéne mert lelkiismeretfurdalásom is van magammal szemben meg hiányzik az amikor olyan jó érzéssel lehet örülni egy egy szerintem jól sikerült fotónak.
Igyekszem ezen javítani, ha minden igaz hamarosan a digitális gépem is megérkezik Matunák bácsi kezei alól mert rendetlenkedett az expógombja viszonylag fiatal kora ellenére is. Holnapra meg kaparok össze valami szebb képet mint ez, ugyanis a hétvégén erőszakkal a végére értem egy tekercs fekete fehér filmnek amit kb. egy hónapja fűztem a gépbe és amit majd jól előhívok (még emlékszem hogy kell). Addigis reménykedem, hogy véget ér a válság mihamarabb.
Szóval most ilyen bamba vagyok mint a képen ami szintén régi és a bécsi természetrajzi múzeum toalettjében készült. Már megérte elmenni. (bal oldalon a kis szösz figura neked integet -heló-)

Canon EOS 3000 + Tokina 12-24/4 + Kodak Academy 200 (asszem)

3 megjegyzés:

ferque írta...

hát reméljük, hogy hétvégéig kész lesznek a plusszok, ha Isten is úgy akarja és Ti is ráértek akkor mehetnénk fotózkodni és akkor mindenki örülni fog :)

sooslaca írta...

úgy legyen!:)

ferque írta...

most kaptam az infót, hogy a plusszok csak keddre készülnek el és Béla is dolgozik pénteken szal akkor csúszik a dolog... remélem jövő7 pénteken már nemlesz gubanc